dimarts, 24 d’agost del 2010

  •  ISABEL AYALA. “Tinc productes que no faig servir. Si estem comunicats via mail podrem compartir”. isayala@isayalarestaura.com
  • VIOLANT BONET. “Tinc dissolvents diversos, DESOGEN (diversos litres!), BEDACRYL, pigments, sacs de calç aèria (en pols)”. I també OFEREIXO maquinària: aspirador, espàtula calenta, taladro…
  • MARTA GOLOBARDES. “Interessada en compartir dissolvents i altres materials fungibles. I potser comprar algun material a l´engròs compartit amb més gent”.
  • CRISTINA MARTI.“També tinc materials que van quedant d´obres, calç, sorres, PRIMAL, acetona,etc… Perfecte si no es queden aturats!”
  • MARIA VILA. “Tinc PARALOID, COSMOLOID, INCRALAC, WHITE SPIRIT D40,  polpa de paper i altres”. mariacasoliva@hotmail.com

1 comentari:

  1. Hola! m'agradaria coneixer el funcionament d'aquest grup. Necesito una mica de pigments de colors terra, per ceràmica, si algú no en fa servir, a l'igual que cera de dentista, que es posi en contacte amb mi, siusplau.

    Jo puc oferir a canvi, hexametafosfat, i miraré a veure que més. Gràcies!

    ResponElimina